Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 11, 2008

Selamat Hari Raya Haji & Korban 1429H & Tahun 2008

Para pembaca,

Saya penulis ini ingin berucap selamat hari raya haji kepada warga Muslim kita di dunia kita. Saya minta maaf dgn ikhlas jika berbuat tidak elok terhadap anda.
Apabila hari raya telah tiba, ia selalu buat saya sedar betapa kita mesti berkorban kehidupan kita termasuk nyawa dan diri kita walau apa saja. Misalnya saya mampu berkorban diri dan keluargaku untuk memperjuangkan agama dan masa depan kita tanpa ancaman musuh. Dan juga berkorban untuk Allah s.w.t. Namun begitu, saya selalu berdoa kepadaNya betapa saya mampu menjejaki kaki ke tanah suci nanti adalah impian tunggalku.

Saya berharap agar kita boleh bersama-sama untuk mengerjakan umrah & haji di sana. Ia sangat indah dan tenang untuk Muslim. HanyaNya boleh mengampuni dosa-dosa kita. Terima kasih.

No comments: