Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 17, 2008

Revenge(Rubik) Cube - ( Kiub Rubik) : Ia membantu anda berteka hingga berjaya!


Semasa bercuti sekolah telah bermula, adik saya telah beli ia sebuah buah kuib rubik. Itulah saya ingat ia sejak kecil. Saya suka ia tapi susah selesai segala-gala.

Namun begitu, saya pernah berjaya 3X3 warna saja bukan segala-gala. :D Saya sudah tahu selepas dimaklumkan adik saya. Adik saya kata jika anda berjaya selesaikan masalah itu, maksudnya anda pintar. Jika tidak, anda tahu sendiri. Saya bukan pandai selesai.haha...

Adik-beradik saya cuba selesai segala-gala hari ini. Ia buat kita berseronok. Minda kami juga seronok. Anda tahu ia bukan mudah selesai tapi awak perlu fikir bagaimana selesaikan masalah tu. Ingatlah ia sebagai suatu cabaran anda! Selesaikannya masalah bila menghadapi cabaran tu! Semoga berjaya..

No comments: