Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 24, 2010

Tip Menjadi Pelajar IPT Cemerlang

Saya telah membaca buku yang bertajuk Tip Menjadi Pelajar IPT Cemerlang yang dibeliku. Ini mendorong saya belajar tentang budaya IPT. Namun, saya rasa ia dapat membantu kita bersedia untuk memasuki dunia baru iaitu dunia IPT dan masa depan kita.

Tanpa buang masa, saya mahu tulis secara pendek kerana saya tahu anda akan bosan bila baca perkataan panjang. Jadi sebegitunya saya buat.
Saya terharu bila baca bab itu yang menarik. Anda nak tahu? Baiklah saya akan tunjukkan sikit kepada anda. :)
Bab yang menarik:-
Bab 2: Jangan tersungkur di Pintu Menara
Bab 3: Piawaian Menjadi Pelajar IPT yang Cemerlang
Bab 4: Anjakan Paradigma
Bab 6: Perkara yang perlu mahasiswa tahu.
Jadi saya akan terus menulis sikit yang dikhaskan untuk orang Pekak dan OKU juga yang bakal memasuki ke dunia IPT seperti universiti, politeknik dan instituti perguruan. :)
Semoga berjaya. Jika anda ingin mengetahui, silalah komen anda kat sini. TQ.

No comments: