Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 15, 2010

Aira telah kembali menulis blogger semula!

Selepas 2 bulan komputer saya dibaiki, akhirnya komputer saya sudah pulih, saya dah kembali. Bagi anda semua, saya minta maaf kerana lama tidak menulis artikel or lain2 yang menyebabkan anda semua tunggu lama.

Namun tidak lama saya dan keluarga akan lawatkan ke Sabah dan Labuan. Bagi saya, saya betul-betul gembira kerana ini kali pertama saya akan pergi ke sana dgn keluarga. Sebaliknya saya mahu membuat penyelidikan ke atas alam semulajadi dan juga pelancongan dgn sendiri.

Sebelum saya terus menulis artikel, saya terlebih dahulu ucapkan tahniah kepada kawan-kawan saya yang telah berjaya dapat lulus SPM dan juga mata pelajaran. Jadi tahun ini pencapaian SPM telah meningkat di FSD (SMPKP). Terima kasih kepada guru-guru yang telah menjasai usaha dan didikanmu kepada anak-anak Pekak.

No comments: