Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 22, 2010

saYa BeNci PeNiPu!!

Semalam sy terkejut bila kawan saya mengadukan sy pada malam yang gelap.
Sy bertanya dia..
Dia berkata dia terima sms yang x dikenali kerana dia kata sms dedahkan diri si penipu sebagai Angel Cheah (Junior saya). Kejamnya!!
Pada mulanya kami diberitahu bahawa si penipu kata dia tersembunyi hp di asrama sekolah FSD. Kawan sy ragu-ragu lalu menyiasat dgn sy untuk berusaha hingga berjaya bongkar rahsia si penipu!
Sy dapat tahu dia suka cari alasan dgn menipu kami dgn curi nama junior saya utk elakkan diri sebenar. Ini sebab dia suka main-main kotor!
Akhirnya si penipu telah mengalah lalu mendedahkan siapa dirinya sebenar.

Namun sy rasa tidak berpuas hati kerana perbuatan si penipu telah merosakkan nama baik sekolah FSD dan junior-junior sy!
Jadi sy telah memberi amaran kepada si penipu dgn keras.
Sehingga hari ini tiada berlaku apa-apa selepas semalam. Sebenarnya sy lebih benci org yang suka cari alasan dan menipu!

p/s: Berlaku pada pukul 10 mlm hingga 11.45 mlm 21 April 2010!
Sy bersusah hati bila dengar tersebut! Sy x boleh tunjukkan nama si penipu kpd anda kerana saya buat dia sedar dan tidak akan mengulangi kesilapan. Jika dia buat lagi, saya akan laporkan polis bahawa si penipu sebagai penjenayah identiti!

No comments: