Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 10, 2010

Allah sayang kita Islam. Jangan buat dosa lagi. Tolongla bertaubat sebelum terlambat.

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk meluahkan perasaan dan keadaan aku kepada anda semua. Sebenarnya saya serba salah kerana saya hampir tidak ikut jalan Allah. Itulah iblis ketawa aku. Aku bermalu sekali dan mahu berbangkit semula untuk menentang iblis dan perbuatan yang dosa yang dibuat manusia. Saya betul-betul hampa terhadap mereka tetapi saya mesti bertabah sambil mengingati Allah. Melalui al-Quran, ia berkata "Jikalau manusia dapat dosa yang banyak, tentu Allah akan menyeksa manusia yang kafir dan munafik dengan azabNya". Itulah ingatan saya yang paling kuat.

Saya berharap saya sentiasa cuba mengelakkan diri daripada meneruskan perbuatan yang "sesat". Saya bersyukur kpd Allah kerana Dialah yang memberi hidayah dan cahaya kepada aku kerana Dialah yang menyayangi orang Islam yang berhati mulia dan beriman. Maafkan saya jika saya buat salah terhadap awak semua. Tolonglah maafkan perbuatan saya. Terima kasih, adikku.

Untuk maklumat pasal Islam,
Tekanan Di sini

1 comment:

penjelajah ilmu said...

Salam...kita saudara islam mesti saling bermaaf-maafan kalau ada kesalahan atau kesilapan masing-masing. Lagipun kita juga bertaubat pada Allah S.W.T yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Ingat, jangan menangguh taubat kerana kita tidak tahu bila kita akan menemu ajal..Harap semua saudara kita menyediakan bekalan(iman&amal) untuk perjalanan ke akhirat..Insya Allah.