Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 9, 2010

SeLaMat HaRi JaDi Mama dan Aku



Sebaik tahun baru 2010 telah bermula, kami sekeluarga ambil masa sikit untuk meraikan majlis ringkas harijadi mama (1/1) dan aku (3/1). :D

Ketika itu, saya sedar betapa tanggungjawab saya sudah bermula apabila saya dah masuk 22 tahun. Jadilah saya sudah sedia menghadapi pelbagai cabaran dan dugaan serta ujian yang ditentukan olehNya. Kita mesti bersyukur dan berdoa banyak kepada Allah S.W.T..

Walapun negara kita dalam perang politik, kami tetap bersyukur dan mengingatiNya. Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosa kami sekeluarga hambamu. Dan janganlah menyeksa kami dengan azabMu. Tolonglah selamatkanlah kami sekeluarga hambamu. Ya Allah, berselawatlah ke atas junjungan Rasulullah S.A.W.. Dan ampunilah dosa-dosa kami. Amin.

Selain itu, saya ingin mengucapkan selamat tahun baru Islam 1431 H dan juga tahun 2010 kepada anda semua di dunia kita. Saya berazam agar kita mesti bertaubat sebelum terlambat.


1 comment:

Mohammad Redha said...

Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan Aira Sharina. Selamat hari jadi yg ke-22. Don't worry, at 22 u still a young hehe. moga panjang umur dan rezeki dimurahkan... Ameen =)