Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 4, 2009

Bulan Ramadan akan tiba tidak lama....

Sebagai Islam, saya perlu bersedia untuk membaca al-Quran, menunaikan solat, memberi sedekah kepada orang miskin dan sebagainya sebagai amalan yang pahala.

Tapi ingatlah, kita janganlah buat perkara yang tidak elok ketika waktu Ramadan nanti. Saya tentu merindui bulan Ramadan kerana bulan itu merupakan bulan mulia bagi orang Islam di dunia dan alam barzakh. Saya selalu ingat pesanan arwah datuk saya agar saya mesti buat baik sebagaimanapun dia selalu ingat Allah Maha Esa. Saya juga ingatNya dalam hatiku.

Sebelum saya berundur, saya ingin memohon maaf kepada anda atas kesilapan dan kesalahan saya terhadap anda. Saya harap kita akan diberi pahala jika kita buat baik dan hormat-hormati. Selamat Menyambut Ramadhan.

No comments: