Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 21, 2011

Tengah relax di rumah


Saya asyik mengemaskan rumah pada setiap hari walaupun ada hujan yang berterusan..

Sementara itu, saya melayari internet selepas habis kerja rumah.. ^-^

Saya dan adik bongsu saling bekerjasama untuk memasak sesuatu yang lazat! ( anda x perlu tahu :P)

Selepas itu, saya baru update blog saya..

Saya juga terkejut bila mengetahui bahan "lucah" disebarkan ke dalam facebook. Setahu saya, facebook telah diserang. Mengapa facebook x kawal? Saya tengah marah kat orang yang serangkan facebook dengan guna bahan "lucah".. Bencilah orang itu!!

Selain itu, saya akan pergi hadir kenduri perkahwinan ex rakan sekolah saya, Al-amin pada 26 Nov ini. Dia adalah orang yang rajin belajar dan berdakwah yang saya kenal. Saya berdoa agar mereka akan bahagia pada sepanjang kehidupan mereka.

Sekian, terima kasih. =)

No comments: