Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 24, 2011

Tragedi Tanah Runtuh Rumah Anak Yatim Al-Takwa, Hulu Langat

Saya dan keluarga kini terkejut bila mendapat berita tragedi tanah runtuh yang menimpa rumah anak yatim. Ini membuat kami bersimpati pada mereka. Saya turut bersedih kerana ada sesetengah daripada mereka adalah anak yatim yang juga berkorban. Saya terpilu dengan pemergian mereka. Tetapi Allah Maha Esa lebih menyayangi mereka =).

Saya minta warga Pekak harus memberi sumbangan sedikit kepada tabung tragedi tersebut untuk membantu anak yatim dan juga rumah tersebut. Sebagai OKU Pendengaran, saya mesti relakan mendermakan duit kepada mereka melalui TV.

Saya berharap agar masyarakat kita akan membantu mereka. =)

2 comments:

Anonymous said...

YE SIS!!
ADEK KSIAN KT ANK YTIM NE
SMGO ALLAH BERKTI!!

aiRaShaRiNa said...

Alhamdulillah. Kita mesti selalu berdoa utk mereka. =)