Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 25, 2010

sUDaH kEmBaLi!!

Penulis sudah kembali menulis blog selepas sebulan kerana selama sebulan saya asyik sibuk buat tugasan yang lebih bercabar.

Penulis blog ini mohon maaf jika buat kesalahan dan kesilapan saya terhadap anda semua pada sepanjang bulan. Saya berharap agar kamu akan menerima maaf dengan ikhlas. Saya ingin mengucapkan selamat hari raya Aidil Fitri kepada anda semua yang beragama Islam.

Baru-baru ini peperiksaan UPSR sudah habis. Bagaimana anda rasa semasa menduduki peperiksaan UPSR? Yakinkah boleh jawab? Atau gementar? Jangan risau, kita mesti berdoa kepada Allah Maha Penyayang. =)

Dah giliran peperiksaan PMR sudah datang, jadi saya mahu anda semua yang bakal menduduki peperiksaan PMR mestilah rajin belajar sungguh-sungguh untuk mengejarkan cita-cita yang anda minati.

Jangan anda menyesal jika anda x dapat menjawab dengan baik!! Cubalah menjawab soalan dengan baik dan yakin!!! Semoga berjaya menduduki peperiksaan PMR yang sudah dekati =)

Sekian, terima kasih

No comments: