Blogroll


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 20, 2008

Akhirnya Malaysia berjaya mendapat pingat dalam Sukan Olympic


Anda sudah tahukah tentang ini? Saya bersyukur kerana Malaysia telah mencapai kejayaan apabila Chong Wei telah berjaya mendapat pingat perak selepas Lin Dan menewaskannya. Saya berharap anda jangan marahnya,ya.. Saya bergembira kerana dia ada pingat,ya.

Tahu tak, pelumba basikal kita juga mendapat tempat ke 8. Pada mulanya saya yakin dia mesti menewaskan pelumba terpentas, Chris dari UK tapi x jadi kerana Chris memang sangat pentas lalu menewaskan pelumba basikal negara kita untuk memasuki separuh akhir. Tidak apa.

Saya mesti bersorak kepada atlet taekwondo kita supaya mereka mesti mencapai pingat emas, perak atau bronze.. Marilah kita bersorak MAlaysia Boleh!!!

No comments: